Classe de 4t A (CEIP. La Marina)

Vizualizare 2 articole - 1 la 2 (din 2 în total)
  • Autor
    John jairo
    Participant

Hola, em dic Jhon i tinc 10 anys. Ara vos contaré les meues vacances de Pasqua. Ma mare és colombiana i este any ha vingut a visitar-nos la meua cosina de Colòmbia. Hem anat a molts llocs i hem menjat en molts restaurants, també hem menjat mones de Pasqua, que són un dolç típic d’ací que mengem durant este festes. És com un pa amb ous bollits, però el meu era de xocolata. Està riquíssim.
    Hem anat també a un parc del Grau on hi ha un peix que trau aigua i també es poden vore els vaixells del port. Allí hi havia una exposició vaixells antics però em pareixia que eren vaixells pirata. Em vaig pujar a tres dels quatre que hi havia i em va agradar moltissim. Vaig aprendre una muntó i també vaig vore als meus amics i amigues del col·le.
    La meua classe de 4t és molt parladora però de vegades ens portem bé. Tinc els millors companys i també mestres. El meu mestre diu que som uns còmics se’n riu molt amb nosaltres; es diu Alejandro i també tenim una mestra que es diu Sonia que també se’n riu molt amb nosaltres. Som vint-i-cinc xiquets a classe. Alguns dels meus amics són Iván,Yessica,Dani,Nadya,Alejandro,Aitana…
    El meu col·legi es diu la Marina i està al costat del port de Castelló.
    Un salut de Jhon i de la classe de quart A.

Capolna Tudor
    Participant

Hello!
    My name is Tudor Capolna and I’m 11.
    I’m in the 4th grade at SCOALA GIMNAZIALA NR. 11 „St. O. Iosif” Brasov, ROmania.
    Every year, at school, we decorate eggs: painted with melted wax… It’s a tradition. Our teacher teach us.
    We use to eat pasca, painted eggs, cozonac and lamb meat.

Tudor

Vizualizare 2 articole - 1 la 2 (din 2 în total)
  • Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.